Skip to Store Area:

Angajează-te la BavAUTO!

Posturi disponibile.

 

1. Consilier relatii cu clientii (19.04.2022):

 

Avem nevoie de un nou coleg sau colega pentru relatia cu clientii și vrem să ni te alături. Ce calificări ai nevoie pentru asta?

- Abilități foarte bune de comunicare.
- Orientare spre client.
- Abilități bune de gestionare a contactelor telefonice și ascultare activă.
- Capacitate de multitasking, prioritizarea și gestionarea eficientă a timpului.
- Cunoștințe medii de limba engleza, scris si vorbit.
- Cunoștințe bune de operare PC/Mac.
- Educație: liceu sau echivalent; diplomă de licență constituie un avantaj
- Cunoștințe tehnice auto/moto constituie un avantaj.
- Domiciliu in Bucuresti sau Ilfov.


Ce ai de făcut?

- Furnizezi informații clienților telefonic si prin e-mail privind comenziile online.
- Notififici clientul prin sistemul de notificare al site-ului privind statusul comenzii.
- Supravegherea tuturor comenzilor online.
- Rezolvați problemele clienților prin telefon, e-mail și prin intermediul rețelelor sociale.
- Gestionați reclamațiile, retururile, furnizați soluții adecvate.
- Informați clienții despre campanii și promoții
- Compilați rapoarte zilnice privind numărul de solicitări primite si problemele intalnite.
- Lucrați cu managerul pentru a asigura livrarea corespunzătoare a comenzilor către clienți.


Ce oferim?

- Salariu fix + bonusuri în funcție de performanță.
- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată după perioada de proba (3 luni).
- Salariu 2400 RON brut + bonusuri in perioada de proba. După perioada de proba salariu se negociaza.


Locație de lucru: Rudeni (Chitila), Ilfov - Birou nou, langa centura Bucuresti. Programul de lucru este de la ora 10:00 la ora 18:00 în fiecare zi de Luni până Vineri. Domiciliul stabil în zonă reprezintă un avantaj.

Trimite acum C.V.-ul tău prin email la office@bavauto.ro.




2. Documentare si administrare produse magazin online
(19.04.2022):



Responsabilități șii indatoriri:

- Creați si adaugati liste de produse in magazinul online.
- Updatati preturi periodic.
- Creați, adaugati, corectați descriere si imagini produse, categorii produse etc. (documentare produs)
- Adaugati informații despre produse si categorii, cum ar fi titluri, descrieri, stare și imagini de înaltă calitate, asigurându-vă în același timp că toate informațiile sunt corecte și optimizand cuvintele cheie.
- Urmărirea oricăror discrepanțe sau descrieri sau specificații produse lipsă.
- Coordonarea cu depozitul in ceea ce privește problemele legate de inventar.
- Finalizați toate sarcinile în timp util și într-un mod satisfăcător.
- Actualizați managerii cu privire la probleme și recomandări de îmbunătățire sau corectare.


Aptitudini principale:


Trebuie să fii o persoana responsabilă, de încredere, răbdătoare, organizată, concentrată și care să acorde atenție detaliilor. Dornică și capabilă să învețe software nou. Sunt necesare abilități excelente de scris. Orientată spre detalii.

 

Calificările postului:


- Cunoștințe bune de operare PC (Mac), lucru cu fișiere mari in format CSV, de asemenea cunoștințe PHP, Photoshop si HTML.

Tip job: cu normă întreagă.

Salariu: Negociabil.
Program de 8 ore, de Luni până Vineri.
Locație de lucru: Rudeni (Chitila), Ilfov - Birou nou, langa centura Bucuresti. Domiciliul stabil în zonă reprezintă un avantaj.

 

Despre noi:

Suntem un retailer online de piese auto. Căutăm persoane motivate, cu gândire rapidă și orientate spre rezultate, care să facă parte din echipa noastră.

Trimite acum C.V.-ul tău prin email la office@bavauto.ro.