Skip to Store Area:

Acum eşti în:

GO

Cât costă transportul?

 

 

Comenzile BavAUTO sunt expediate prin curierat in orice localitate din România prin partenerii nostri GLS România sau prin mijloace proprii mai ales in București si Ilfov.

 

Tipurile de servicii oferite sunt urmatoarele:

 

1. GLS FlexDelivery Service | Cost fix 20 RON* cu TVA inclus | include următoarele servicii:

 

               •    notificare prin e-mail și notificare prin mesaj text (SMS) 
               •    comunicarea intervalului estimativ de livrare de 3h
               •    numărul curierului inclus în SMS, in ziua livrarii
               •    comunicarea directă cu GLS
               •    livrare la o nouă dată și oră (programare online)
               •    livrare la o nouă adresă (programare online)
               •    preluare personală de la depozit sau Pachetomat GLS (programare online)
               •    posibilitatea de a refuza coletul
               •    trei incercări de livrare 

              •    poate fi înlocuită de livrare prin mijloace proprii în funtie de diponibilitate.

 

2. Livrare prin mijloace proprii in București si Ilfov.

               •    o singură încercare de livrare

 

NOTA:

 

- GLS Curier nu oferă serviciul "Livrare cu verificare" sau "Deschidere colet la livrare".- GLS Curier nu livreaza Sâmbăta sau Duminica.

Nu combinăm comenzi - În cazul în care ați efectuat mai multe comenzi succesive acestea vor fi procesate individual și va fi aplicat costul de livrare aferent.

- În cazul refuzarii coletului client costul livrarii tur si retur va fi suportata de catre client. Exceptie fac cazurile in care refuzul receptiei este datorat coletului deteriorat. 

 


* Pentru comezile cu greutate mare, sau voluminoase (de exempu: seturi de roti complete, seturi de jante, parbrize, bări, spoilere, grupuri diferențiale, elemente mari de caroserie, cutii de viteze, pachete aerodinamice, etc..) se aplică costuri suplimentare de transport. Aceste costuri sunt discutate cu clientul după lansarea comenzii sau sunt afișate pe pagină coșului de cumpărături.


We can also deliver you order to any other European country. The delivery will not be free regardless of the purchase cost. In order to find out the terms of such deliveries, please contact our managers: +4 031 005 065, or write us. Our business hours are from 10:00am to 6:00pm (GMT+2) Monday through Friday.
 

 

Timpul de livrare:


Timpul de livrare a comenzii dvs. depinde de disponibilitatea produsului in depozitele noastre sau la furnizori.


    •    Timpul normal de livrare pentru majoritatea reperelor este aproximativ de la 3 sau 5 zile lucrătoare după ce plata comenzii a fost confirmată. 99% din comenzile BavAUTO respectă acest termen de livrare. Acesta nu este un termen de livrare contractual si poate fi depasit.

 

 

    •    *În stoc XX buc. - Repere aflate în stocul BavAUTO, pot fi expediate maxim 1-2 zile (în limita cantităților disponibile) rezultând în termen de livrare de aproximativ 3 zile . Stocul este actualizat zilnic dar nu în timp real. Pot exista diferențe în stocul real față de cantitățile afișate.

    •    Timp de livrare: 5 zile lucrătoare. - Repere aflate cu status disponibil la depozit extern, termenul total de livrare este de aproximativ 5 zile lucrătoare. Pot exista situatii in care nu sunt disponibile desi apar in sistem ca fiind disponibile.

    •    Livrabil în 10 zile lucrătoare. - Jantele, roțile, seturile de roți complete, anvelopele și roțile de rezervă aflate la depozit extern se livrează în aproximativ 10 zile lucrătoare. Pot există situații în care nu sunt disponibile deși apar în sistem că fiind disponibile.



Livrarea poate dura mai mult?


Da, sunt cazuri cand suntem in imposibilitatea de a livra la timp, dar aceste cazuri sunt foare rare. Intarzierea livrarii poate fi cauzată de:

   •     Curier - dacă acesta nu reuseste sa livreze comanda dvs. la timp. In acest caz livrarea comenzii dvs. poate fi intarziata cu maxim 1-2 zile lucrătoare;

   •     Lipsa unui reper sau mai multe repere in stocul nostru sau stocul furnizorului - In acest caz veti fi informat cu privire la data de reaprovizionare a stocului cu reperul in cauza in maxim 1 zi lucratoare de la lansarea comenzii.

   •     Reperul sau reperele comandate nu se mai află in productie sau in stocul propriu si nu mai pot fi comandate - In acest caz comanda dvs. va fi anulată si suma aferentă reperelor in cauza va fi returnată.

   •     Sarbători legale in România, Slovacia sau Germania - In acest caz livrarea comenzii dvs. poate fi intarziată cu maxim durata sărbătorii legale;

   •      Lipsă reper la receptie - Există posibilitatea că unul sau mai multe repere din comandă dvs. să lipsească la recepția mărfii trimisa de la depozit extern, în acest caz reperul sau reperele în cauza vor fi recomandate extinzându-se astfel termenul de livrare.



Acceptarea bunurilor livrate:


In cazul expedierii prin GLS Curier vă rugam verificati integritatea coletului in prezenta reprezentantului firmei de curierat inainte de a semna pentru primire.


La livrare clientul are dreptul de a refuza coletul al carui ambalaj au fost deteriorat in timpul transportului, prezintă urme de lovituri sau este desigilat. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si trebuie intocmit un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionată starea coletului din momentul livrării.


Orice reclamatie ulterioară cu privire la integritatea coletului nu este luată in considerare.


Dacă aveți întrebări, vă rugăm să nu ezitați să ne apelati telefonic la +4 031 005 0650 sau folositi formularul de contact. Programul nostru de relatii cu clientii este de Luni pana Vineri de la ora 10:00 la ora 18:00.

Alte raspunsuri din aceasta categorie "Livrare"

    1. Care este timpul normal de livrare?

    2. Ce înseamnă "Asigurare expediție"?

    3. Care este timpul maxim de livrare?

    4. Pot ridica comanda de la sediul BavAUTO?

    5. Cum procedez in cazul in care coletul a fost deteriorat sau desigilat in timpul expedierii?

    6. Se poate livra comanda la o adresa diferita de cea de facturare?