Skip to Store Area:

Acum eşti în:

 

Dragi clienți,


În perioadă 28.01.2019 - > 01.02.2019 magazinul BavAUTO nu va oferi suport telefonic sau prin email.

 

Toate comenziile primite în această perioadă vor fi trimise către depozitul extern în mod automat. Expedierea comenziilor de la depozitul din București se va face, în ordinea sosirii, începând de Luni 04.02.2019.

 

Vă mulțumim pentru înțelegere,

BavAUTO Romania

GO

Cum se lanseaza o comanda?

 

Pentru a lansa o comanda, trebuisa adaugati produsele doritin cosul de cumparaturi. Puteti face acest lucru folosind butonul  "Adauga in cos" din paginile produselor.

 

La fiecare adaugare in cos, veti observa in partea dreapta sus actualizarea totalului comenzii curente.

 

Pentru a schimba cantitatile dorite sau pentru a elimina produse din cos, accesati linkul "Coşul meu" din dreapta sus a fiecarei pagini, aduceti modificările dorite si apasati butonul de recalculare. 

 

In orice moment puteti continua procesul de comanda, apasand butonul "Continuare" din pagina cosului de cumparaturi. Vi se vor cere datele de livrare, facturare, împreună cu modalitatile de transport si plata preferate. In pagina urmatoare aveti ocazia sa revedeți atat datele introduse, cat si pretul exact al transportului, in functie de modalitatea aleasa anterior. Daca exista date incorecte sau incomplete, puteti reveni in pagina anterioara pentru a le corecta. 

 

 

 


Alte raspunsuri din aceasta categorie "Informatii plasare comanda"

    1. Pot plasa o comanda telefonic?

    2. Cum urmaresc o comanda?