• Timpul normal de livrare pentru majoritatea reperelor este aproximativ de la 3 sau 5 zile lucrătoare după ce plata comenzii a fost confirmată. 99% din comenzile BavAUTO respectă acest termen de livrare. Acesta nu este un termen de livrare contractual si poate fi depasit.
• *În stoc XX buc. - Repere aflate în stocul BavAUTO, pot fi expediate maxim 1-2 zile (în limita cantităților disponibile) rezultând în termen de livrare de aproximativ 3 zile . Stocul este actualizat zilnic dar nu în timp real. Pot exista diferențe în stocul real față de cantitățile afișate.
• Timp de livrare: 5 zile lucrătoare. - Repere aflate cu status disponibil la depozit extern, termenul total de livrare este de aproximativ 5 zile lucrătoare. Pot exista situatii in care nu sunt disponibile desi apar in sistem ca fiind disponibile.
• Livrabil în 10 zile lucrătoare. - Jantele, roțile, seturile de roți complete, anvelopele și roțile de rezervă aflate la depozit extern se livrează în aproximativ 10 zile lucrătoare. Pot există situații în care nu sunt disponibile deși apar în sistem că fiind disponibile.
Modalitățile de plata acceptate sunt următoarele:
Tipurile de card bancar acceptate sunt: VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro.
În cazul în care optați să efectuați plata prin transfer bancar (virament bancar / ordin de plata) aveți la dispoziție un cont ING în care puteți efectua transferul sumelor.
Da, toate reperele comercializate de BavAUTO sunt originale BMW Group si beneficiaza de garantie.
Comenzile BavAUTO sunt expediate doar prin curierat in orice localitate din România prin partenerii noștri SameDay, GLS sau prin mijloace proprii doar in București si Ilfov.
Tipurile de servicii oferite sunt următoarele:
1. SameDay sau GLS Curier | Cost fix 28 RON* cu TVA inclus | include următoarele servicii:
• 3 incercări de livrare;
• fara taxa de kilometri suplimentari;
• poate fi înlocuită de livrare prin mijloace proprii, în funcție de disponibilitate, fara notificare.
2. Livrare prin mijloace proprii in București si Ilfov.
• o singură incercăre de livrare.
3. Livrare gratuita
• pentru comenzi de peste 700 RON cu TVA inclus;
• pentru nonvoluminoase sau cu greutate de peste 20kg (vezi *)
• poate fi înlocuită de livrare prin mijloace proprii, în funcție de disponibilitate, fara notificare.
* Pentru comenzile cu greutate mare, sau voluminoase (de exemplu: seturi de roti complete, seturi de jante, parbrize, bări, spoilere, grupuri diferențiale, elemente mari de caroserie, cutii de viteze, pachete aerodinamice, etc..) se aplică costuri suplimentare de transport. Aceste costuri sunt discutate cu clientul după lansarea comenzii sau sunt afișate pe pagină coșului de cumpărături.
Pentru a lansa o comanda, trebuie sa adaugati produsele dorite in cosul de cumparaturi. Puteti face acest lucru folosind butonul "Adauga in cos" din paginile produselor.
La fiecare adaugare in cos, veti observa in partea dreapta sus actualizarea totalului comenzii curente.
Pentru a schimba cantitatile dorite sau pentru a elimina produse din cos, accesati linkul "Coşul meu" din dreapta sus a fiecarei pagini, aduceti modificările dorite si apasati butonul de recalculare.
In orice moment puteti continua procesul de comanda, apasand butonul "Continuare" din pagina cosului de cumparaturi. Vi se vor cere datele de livrare, facturare, împreună cu modalitatile de transport si plata preferate. In pagina urmatoare aveti ocazia sa revedeți atat datele introduse, cat si pretul exact al transportului, in functie de modalitatea aleasa anterior. Daca exista date incorecte sau incomplete, puteti reveni in pagina anterioara pentru a le corecta.
BavAUTO nu oferă serviciul de plata în sistem ramburs (cu plata la livrare), plata trebuie efectuată integral în avans.
Nu aveți această opțiune, toate comenzile BavAUTO se livrează doar prin curierat sau sunt livrate prin mijloace proprii.
Programul nostru de relatii cu clientii este urmatorul:
- de Luni pana Vineri de la ora 10:00 pana la ora 18:00.
- in zilele nelucratoare si de sarbatori legale programul va fi afisat, daca este cazul, pe prima pagina a site-ului.
• Timpul normal de livrare pentru majoritatea reperelor este aproximativ de la 3 sau 5 zile lucrătoare după ce plata comenzii a fost confirmată. 99% din comenzile BavAUTO respectă acest termen de livrare. Acesta nu este un termen de livrare contractual si poate fi depasit.
• *În stoc XX buc. - Repere aflate în stocul BavAUTO, pot fi expediate maxim 1-2 zile (în limita cantităților disponibile) rezultând în termen de livrare de aproximativ 3 zile . Stocul este actualizat zilnic dar nu în timp real. Pot exista diferențe în stocul real față de cantitățile afișate.
• Timp de livrare: 5 zile lucrătoare. - Repere aflate cu status disponibil la depozit extern, termenul total de livrare este de aproximativ 5 zile lucrătoare. Pot exista situatii in care nu sunt disponibile desi apar in sistem ca fiind disponibile.
• Livrabil în 10 zile lucrătoare. - Jantele, roțile, seturile de roți complete, anvelopele și roțile de rezervă aflate la depozit extern se livrează în aproximativ 10 zile lucrătoare. Pot există situații în care nu sunt disponibile deși apar în sistem că fiind disponibile.
Costul acestui serviciu este de 1.5 % din valoarea comenzii fară costul de livrare.
"Asigurare expediţie" este un serviciu opţional care constă în asigurarea coletului pe timpul expedierii de la sediu BavAUTO pană la destinaţie.
În cazul în care coletul a fost deteriorat în timpul transportului, prezintă urme de lovituri sau este desigilat despăgubirea este de 100% din valoarea comenzii.
Majoritatea comenziilor se livrează în termenul de livrare afișat sau comunicat după procesare, dar există posibilitatea că unele repere prezentate pe site să nu mai fie livrabile deoarece au ieșit din producție sau să aibă un termen de livrare mai mare din cauza furnizorului.
Timpul maxim de livrare al comenzii 30 de zile de când comandă a fost confirmată și plata efectuată. După acest tement dacă produsul nu a fost expediat către cumpărător, acesta poate solicită returnarea contravalorii produsului și a costului de transport.
Comenzile BavAUTO sunt expediate doar prin curierat in orice localitate din România prin partenerii noștri SameDay, GLS sau prin mijloace proprii doar in București si Ilfov.
Tipurile de servicii oferite sunt următoarele:
1. SameDay sau GLS Curier | Cost fix 28 RON* cu TVA inclus | include următoarele servicii:
• 3 incercări de livrare;
• fara taxa de kilometri suplimentari;
• poate fi înlocuită de livrare prin mijloace proprii, în funcție de disponibilitate, fara notificare.
2. Livrare prin mijloace proprii in București si Ilfov.
• o singură incercăre de livrare.
3. Livrare gratuita
• pentru comenzi de peste 700 RON cu TVA inclus;
• pentru nonvoluminoase sau cu greutate de peste 20kg (vezi *)
• poate fi înlocuită de livrare prin mijloace proprii, în funcție de disponibilitate, fara notificare.
* Pentru comenzile cu greutate mare, sau voluminoase (de exemplu: seturi de roti complete, seturi de jante, parbrize, bări, spoilere, grupuri diferențiale, elemente mari de caroserie, cutii de viteze, pachete aerodinamice, etc..) se aplică costuri suplimentare de transport. Aceste costuri sunt discutate cu clientul după lansarea comenzii sau sunt afișate pe pagină coșului de cumpărături.
Nu aveți această opțiune, toate comenzile BavAUTO se livrează doar prin curierat sau sunt livrate prin mijloace proprii.
La livrare, clientul are dreptul de a refuza coletul al carui ambalaj a fost deteriorat in timpul transportului, prezinta urme de lovituri sau este desigilat.
Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si trebuie intocmit un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat, in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii.
Orice reclamatie ulterioara cu privire la integritatea coletului nu este luata in considerare.
Alte informatii utile legate de aceasta intrebare:
Da, comanda dvs. se poate livra la orice adresa diferita fata de cea de facturare, oriunde in Romania.
In cazul in care nu cunoasteti codul reperului dorit, va rugam sa folositi catalogul de piese BMW (BMW ETK sau BMW EPC).
Dupa ce ati identificat reperul dorit dupa codul OEM format din 11 cifre, puteti introduce codul (fara spatii) in campul de cautare de pe site-ul nostru pentru a afla pretul sau pentru a face o comanda.
Puteti cauta orice reper original BMW sau MINI dupa codul producatorului folosind campul de cautare;
Codul original BMW este format din 11 cifre, exemplu: 71606850460.
Pentru a vizualiza un reper in catalogul de piese BMW (ETK) este suficient sa ajungeti pe pagina produsului, dupa care sa urmariti linkul "Verifica compatibilitatea in catalogul de piese BMW ETK", aflat sub butonul "Adauga in cos".
In cazul in care reperul cautat de dvs. nu se afla listat pe site va rugam sa ne trimiteti un mesaj folosind acest formular de contact cu reperul sau reperele dorite.
Daca nu au iesit din productie si sunt livrabile vor fi adaugate pe site in cel mai scurt timp.
Pentru a lansa o comanda, trebuie sa adaugati produsele dorite in cosul de cumparaturi. Puteti face acest lucru folosind butonul "Adauga in cos" din paginile produselor.
La fiecare adaugare in cos, veti observa in partea dreapta sus actualizarea totalului comenzii curente.
Pentru a schimba cantitatile dorite sau pentru a elimina produse din cos, accesati linkul "Coşul meu" din dreapta sus a fiecarei pagini, aduceti modificările dorite si apasati butonul de recalculare.
In orice moment puteti continua procesul de comanda, apasand butonul "Continuare" din pagina cosului de cumparaturi. Vi se vor cere datele de livrare, facturare, împreună cu modalitatile de transport si plata preferate. In pagina urmatoare aveti ocazia sa revedeți atat datele introduse, cat si pretul exact al transportului, in functie de modalitatea aleasa anterior. Daca exista date incorecte sau incomplete, puteti reveni in pagina anterioara pentru a le corecta.
In contul dumneavoastra puteti urmari situatia comenzii in care se afla pe intreaga perioada de la plasare pana la livrare. In momentul alocarii comenzii catre un consultant de vanzari, vi se va trimite un e-mail pe adresa folosita la inregistrare.
Pe parcursul derularii comenzii, puteti vizualiza diverse informatii (stadiul comenzii, nuamrul de urmarire etc.), accesand linkul "Comenzile mele" din contul dvs. Veti fi notificat prin e-mail in legatura cu stadiul comenzii dumneavoastra.
Modalitățile de plata acceptate sunt următoarele:
Tipurile de card bancar acceptate sunt: VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro.
În cazul în care optați să efectuați plata prin transfer bancar (virament bancar / ordin de plata) aveți la dispoziție un cont ING în care puteți efectua transferul sumelor.
BavAUTO nu oferă serviciul de plata în sistem ramburs (cu plata la livrare), plata trebuie efectuată integral în avans.
Da, toate reperele comercializate de BavAUTO sunt originale BMW Group si beneficiaza de garantie.
Din pacate nu, aceste repere pot aparea pe site din eroare dar nu pot fi comandate deoarece sunt destinate numai unitatilor BMW Service. Comanda dvs. va fi anulata si suma aferenta, returnata.
"Comanda Speciala" inseamna ca reperul sau produsul este comandat special pentru autoturismul dvs. identificat dupa seria de caroserie.
Consumabile: perioada de garantie este de 3 luni, diferentiat, in functie de garantia producatorului.
Radiocasetofoane, aparate de redare CD, telefoane si radiotelefoane: perioada de garantie este de 12 luni.
Pentru alte repere: perioada de garantie este de 24 luni, cu exceptia produselor a caror durata medie de utilizare este mai mica de 24 luni, pentru care termenul de garantie este de 6 luni sau este cel specificat in documentatia tehnica, ca fiind durata medie de utilizare.
Garantia se va acorda astfel:
-Piesele defecte ale obiectului livrat si cele asupra carora acestea au produs defecte vor fi reparate sau inlocuite conform recomandarilor fabricantului, costurile find preluate de catre acesta.
Solicitarea dreptului de garantie devine neintemeiata si dreptul de garantie decade daca:
-Defectiunea se datoreaza unei actiuni exterioare sau se datoreaza unei intretineri neconforme cu prescriptiile constructorului.
-Defectiunea a fost cauzata de o alta defectiune, neinlaturata la timp.
-Obiectul cumparat a fost necorespunzator exploatat, manipulat, sau a fost suprasolicitat, de exemplu in cazul concursurilor auto, activitatilor de scoala, taxi, etc.
-In obiectul cumparat s-au montat piese a caror utilizare nu este acceptata de catre fabricant, sau obiectul cumparat a fost modificat in alta parte decat la dealerii acreditati de catre Bmw Group.
-Obiectul cumparat nu a fost montat corespunzator.
-Se considera depasirea greutatii maxime admise a vehiculului, a presiunii pe punti sau a sarcinii utile pentru vehiculul respectiv.
-Obiectul cumparat a fost deteriorat anterior si intretinut intr-un centru service neautorizat BMW Group.
-Cumparatorul nu a respectat instructiunile de exploatare, manipulare, intretinere si revizie ale obiectului cumparat.
Dreptul de Retur în 14 de zile este valabil doar pentru persoanele fizice ce au achiziționat produse de la BavAUTO (Automotive Retail SRL).
Pentru a beneficia de returul produselor în 14 zile, va rugăm trimiteți o cerere de retur prin formularul de contact, cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la dată primirii produsului. Cererile trimise după 14 zile calendaristice de la livrare nu sunt luate în considerare.
Costurile de retur sunt suportate de către cumpărător. De asemenea, întraga responsabilitate a livrării reperelor în stare bună revine expediturului (cumpărătorului).
Suma aferentă este returnată prin aceeași metodă de plata cu care a fost achitată comandă în 14 zile calendaristice în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014.
Returul produselor se acceptă conform termenilor şi condiţiilor menţionaţi mai jos şi sunt în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta.
Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate la distanta, pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv într-un termen de 14 zile de la dată primirii acestora, înainte de expirarea perioadei de retragere. Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suportă alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) şi art.14 din O.U.G Nr. 34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.
- În cazul persoanelor juridice (care nu au calitate de consumator) ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul produselor.
- Comenziile livrate prin mijloace proprii nu reprezintă contracte la distanță și ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul produselor.
- Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Îţi recomandăm păstrarea ambalajului original pentru protejarea integrităţii produselor.
- Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat. In cazul reperelor returnate care nu mai pot fi vândute ca produse noi se percep taxele din tabelul de mai jos. Consumatorul este responsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora in procesul de retur, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului sau produselor returnate în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la dată informării BavAUTO (S.C. Automotive Retail S.R.L.) de către consumator asupra deciziei sale de retragere din contract. BavAUTO (S.C. Automotive Retail S.R.L.) va putea amână rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut. Suma de bani aferentă produselor returnate se va restitui ulterior verificării produselor receptionate.
Excepţiile privind dreptul de retur (nu se acceptă returul lor) sunt enumerate exemplificativ, fără a ne limita la următoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):
a. CD-uri sau DVD-uri desigilate: hărţi navigaţie, software, etc.;
b. Puteţi returna: anvelopele, jantele, produsele de electrică si electronica auto, cele de întreţinere şi cosmetic auto dacă nu le-aţi folosit, însoţite de eticheta originală, nedeteriorata şi celelalte elemente de identificare ataşate;
c. Cărţile si caietele care prezintă urme de utilizare, manuale de utilizare, caiete de service, etc.;
În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, sunt murdare, prezintă zgârieturi, lovituri, au suferit şocuri electrice sau mecanice, au accesorii lipsă si nu mai pot fi vândute ca produse noi, ne rezervăm dreptul de a opri o sumă din valoarea produsului (valoare cu T.V.A.), sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse conform tabelului de mai jos, de asemenea in cazul în care piesă (reperul) returnată nu mai poate fi vânduta că și piesă nouă se va percepe o taxa pentru readucerea ei în stare de nou, aceast va fi comunicată după recepție și evaluare.
Se percepe taxă pentru:
|
Valoare diminuare din preţul produsului:
|
Manoperă cosmetizare |
Se stabilește după evaluare. 2 (RON/minut, minim 50 RON)
|
Zgârieturi fine**, Piesă / reper returnată murdară*
|
35% din valoarea produsului + manopera cosmetizare
|
Zgârieturi accentuate***
|
50% din valoarea produsului + manopera cosmetizare
|
Accesorii lipsă, piesă / reper montată sau folosită
|
100% din valoarea produsului (contravaloare)
|
Piesă care a suferit modificari fizice sau șocuri electrice.
|
100% din valoarea produsului (contravaloare)
|
Piesă care a suferit socuri electrice
|
100% din valoarea produsului (contravaloare)
|
*piesă (reper) returnată murdară - cu urme de vaselină, urme de murdărie cauzate la manevrarea piesei cu mâinile murdare, murdărit în încercarea de a îl monta pe autoturism sau urme de murdărie în urma expedierii returului;
**zgârieturi fine – sunt mici, superficiale și nu acoperă mai mult de 10% din suprafața produsului;
***zgârieturi accentuate – sunt usor de observat, adânci sau acoperă mai mult de 10% din suprafata produsului.
Deoarece BavAUTO nu este un atelier auto, nu ne asumam nici o responsabilitate cu privire la compatibilitatea reperelor comandate pentru autovehiculul dvs.
Ne obligam doar sa livram reperul cu codul comandat sau codul inlocuitor recomandat de producator in cazul in care reperul comandat nu se mai afla in productie sau codul a fost schimbat de catre producator.
Programul nostru de relatii cu clientii este urmatorul:
- de Luni pana Vineri de la ora 10:00 pana la ora 18:00.
- in zilele nelucratoare si de sarbatori legale programul va fi afisat, daca este cazul, pe prima pagina a site-ului.