NEWS (03.03):
Din 03.03.2021 la BavAUTO pentru orice comandă de peste 700 RON, nonvoluminoasa și cu greutate de până la 20kg, livrarea este gratuită oriunde în România.
Mai multe info despre livrarea gratuită aici.
NEWS (03.12):
Suntem bucuroși să vă anunțăm că începând din luna Decembrie la BavAUTO găsiti piese și accesorii originale BMW Motorrad.
Catalogul de piese originale BMW Motorrad
Accesorii originale BMW Motorrad
NEWS (15.05):
Găsește rapid piese de schimb și accesorii originale BMW sau MINI cu ajutorul catalogului de piese originale.
Catalogul de piese și accesorii originale BMW / MINI.
Intrebări frecvente
F.A.Q.
Feedback
Sugestiile tale aici
• Timpul normal de livrare pentru majoritatea reperelor este aproximativ de la 3 sau 5 zile lucrătoare după ce plata comenzii a fost confirmată. 99% din comenzile BavAUTO respectă acest termen de livrare. Acesta nu este un termen de livrare contractual si poate fi depasit.
• *În stoc XX buc. - Repere aflate în stocul BavAUTO, pot fi expediate maxim 1-2 zile (în limita cantităților disponibile) rezultând în termen de livrare de aproximativ 3 zile . Stocul este actualizat zilnic dar nu în timp real. Pot exista diferențe în stocul real față de cantitățile afișate.
• Timp de livrare: 5 zile lucrătoare. - Repere aflate cu status disponibil la depozit extern, termenul total de livrare este de aproximativ 5 zile lucrătoare. Pot exista situatii in care nu sunt disponibile desi apar in sistem ca fiind disponibile.
• Livrabil în 10 zile lucrătoare. - Jantele, roțile, seturile de roți complete, anvelopele și roțile de rezervă aflate la depozit extern se livrează în aproximativ 10 zile lucrătoare. Pot există situații în care nu sunt disponibile deși apar în sistem că fiind disponibile.
Costul acestui serviciu este de 1.5 % din valoarea comenzii fară costul de livrare.
"Asigurare expediţie" este un serviciu opţional care constă în asigurarea coletului pe timpul expedierii de la sediu BavAUTO pană la destinaţie.
În cazul în care coletul a fost deteriorat în timpul transportului, prezintă urme de lovituri sau este desigilat despăgubirea este de 100% din valoarea comenzii.
Majoritatea comenziilor se livrează în termenul de livrare afișat sau comunicat după procesare, dar există posibilitatea că unele repere prezentate pe site să nu mai fie livrabile deoarece au ieșit din producție sau să aibă un termen de livrare mai mare din cauza furnizorului.
Timpul maxim de livrare al comenzii 30 de zile de când comandă a fost confirmată și plata efectuată. După acest tement dacă produsul nu a fost expediat către cumpărător, acesta poate solicită returnarea contravalorii produsului și a costului de transport.
Comenzile BavAUTO sunt expediate doar prin curierat in orice localitate din România prin partenerii noștri Sameday Courier sau prin mijloace proprii mai ales in București si Ilfov.
Tipurile de servicii oferite sunt următoarele:
1. Sameday Courier 24H | Cost fix 20 RON* cu TVA inclus | include următoarele servicii:
• o singură incercăre de livrare;
• fara taxa de kilometri suplimentari;
• poate fi înlocuită de livrare prin mijloace proprii, în funcție de disponibilitate, fara notificare.
2. Livrare prin mijloace proprii in București si Ilfov.
• o singură incercăre de livrare.
3. Livrare gratuita
• pentru comenzi de peste 700 RON cu TVA inclus;
• pentru nonvoluminoase sau cu greutate de peste 20kg (vezi *)
• poate fi înlocuită de livrare prin mijloace proprii, în funcție de disponibilitate, fara notificare.
* Pentru comenzile cu greutate mare, sau voluminoase (de exemplu: seturi de roti complete, seturi de jante, parbrize, bări, spoilere, grupuri diferențiale, elemente mari de caroserie, cutii de viteze, pachete aerodinamice, etc..) se aplică costuri suplimentare de transport. Aceste costuri sunt discutate cu clientul după lansarea comenzii sau sunt afișate pe pagină coșului de cumpărături.
Nu aveți această opțiune, toate comenzile BavAUTO se livrează doar prin curierat sau sunt livrate prin mijloace proprii.
La livrare, clientul are dreptul de a refuza coletul al carui ambalaj a fost deteriorat in timpul transportului, prezinta urme de lovituri sau este desigilat.
Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si trebuie intocmit un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat, in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii.
Orice reclamatie ulterioara cu privire la integritatea coletului nu este luata in considerare.
Alte informatii utile legate de aceasta intrebare:
Da, comanda dvs. se poate livra la orice adresa diferita fata de cea de facturare, oriunde in Romania.