Certificatul de garantie BavAUTO

Certificatul de garantie BavAUTO

Produsele cumpărăte prin intermediul bavauto.ro (S.C. Automotive Retail S.R.L.) sunt noi, în ambalaje originale și beneficiază de garanție, conform prevederilor legale în vigoare (OUG 21/1992, republicată, cu modificările și completările ulterioare și Legea 449/2003, cu modificările și completările ulterioare) și politicilor comerciale ale producătorilor.
 

Termenul de garanție decurge din momentul facturării produsului.

Garanția este valabilă doar pe teritoriul României, cu excepția situațiilor când se precizează altfel în certificatul de garanție comercială.
 

  • Termenul de garanție S.C. Automotive Retail S.R.Lse acordă pentru durata medie de utilizare a pieselor de folosință îndelungată, conform specificatiilor tehnice ale producătorului dar nu mai mult de 24 luni de la data înscrisă pe factură de vânzare.
  • Pentru radiocasetofoane, aparate de redare CD, telefoane și radiotelefoane, perioadă de garanție este de 12 luni.
  • Garanția consumabilelor este de 3 luni, diferențiat, în funcție de garanția producătorului.

 

Piesele de folosintă indelungată sunt: ambreiaje, arcuri, amortizoare, articulatii planetare, elemente de caroserie, elemente de directie, elemente de frană, semnalizatoare, stopuri, cabluri, pompe, radiatoare, tobe si tevi de esapament, rulmenti, fise de bujii, piese de electromotor si alternator, piese de motor în miscare.

Piesele auto cu caracter consumabil: filtre (de ulei, aer, combustibil, habitaclu), becuri, stergatoare de parbriz, burdufe, bujii de aprindere si incandescente, garnituri metalo-plastic si simeringuri, curele de transmisie si distributie.

Produsele care prezinta în perioada de garantie defecte de material sau de fabricatie, vor fi inlocuite cu altele noi, conform legii.

Termenul de valabilitate pentru lubrifianţi este de 36 luni de la data ambalarii, asa cum este mentionata pe ambalaj.

Garantia acoperă cel mult valoarea integrală a produsului reclamat.

 

Vanzătorul este exonerat de răspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulată in urmatoarele cazuri:


        - Piesa nu a fost cumparată de la S.C. Automotive Retail S.R.L.;
        - Piesa nu a fost montată intr-un atelier de specialitate autorizat de RAR pentru marca BMW sau MINI, după caz.;
        - Piesa s-a defectat datorită unui montaj incorect sau datorită montării împreună cu piese conexe uzate, defecte sau modificate. Dupa caz daca nu au fost folosite sculele speciale recomandate de catre producător pentru montarea piesei in cauză;
        - Piesa a fost gresit aleasă sau a fost utilizată pentru alt scop decat cel indicat în catalogul producătorului BMW ETK;
        - Piesa nu a fost identificată corect datorită prezentarii de catre cumparător a unor date eronate sau a neprezentarii numarului de identificare a autoturismului;
        - Piesa s-a uzat sau deteriorat datorită suprasolicitarii, întretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandărilor producătorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producător;
        - Autoturismul a fost folosit în alte scopuri decât cel prevazut de constructor sau a fost exploatat în conditii necorespunzătoare (raliuri, competii sportive, etc);
        - Autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natură (socuri termice, electrice, mecanice);
        - Piesele prezintă urme de lovituri, zgarieturi, îndoituri, rupturi, deformări;
        - Piesele prezintă o uzura normala.

 

 
Piesele care fac obiectul unei reclamatii în garantie vor fi însotite de urmatoarele documente:

 

  1. Deviz de montaj service autorizat de R.A.R. (complet, cu toate piesele adiționale montate enumerate) și documentele fiscale aferente;
  2. Deviz de constatare a defecțiunii emisă de către un service autorizat de RAR prin care se constată și se descrie detaliat defectiunea, și documentele fiscale aferente;
  3. Copia după certificatul de înmatriculare al autovehiculului;
  4. Serie si numărul facturii de achiziție.

 
Reclamatia depusă de comparător va fi analizată si va primi un raspuns în termen de 15 zile lucrătoare de la data receptiei produselor reclamate la sediul vanzatorului, însotite de toate documentele enumerate mai sus.
 
In cazuri special când părtile nu ajung la un consens cu privire la reclamatia de garantie, partile vor trimite piesele pentru analiză la un specialist în domeniu. Rezultatele analizei vor fi considerate obligatorii atat pentru vanzator căt si pentru cumpărator. Cheltuielile ocazionale de efectuare a analizei vor fi suportate de partea în culpă.

 

 
Plata transportului pentru produsele trimise în vederea solutionarii garantiei va fi impartită astfel:

 
        - De la client catre S.C. Automotive Retail S.R.L. – plata va fi efectuată de catre client;
        - De la S.C. Automotive Retail S.R.L. catre client – plata va fi suportată de catre vânzător.