Skip to Store Area:

Garanția

Certificatul de garanție BavAUTO

 

 

Produsele cumpărăte prin intermediul bavauto.ro (S.C. Automotive Retail S.R.L.) sunt noi și beneficiază de garanție, conform prevederilor legale în vigoare (OUG 21/1992, republicată, cu modificările și completările ulterioare și Legea 449/2003, cu modificările și completările ulterioare) și politicilor comerciale ale producătorilor.

 

Garantia se ofera produselor ce fac obiectul facturilor emise cumparatorilor. Termenul de garanție decurge din momentul facturării.
 
Garanția este valabilă doar pe teritoriul României, cu excepția situațiilor când se precizează altfel în certificatul de garanție comercială.
 
        - Termenul de garanție S.C. Automotive Retail S.R.Lse acordă pentru durata medie de utilizare a pieselor de folosință îndelungată, conform specificatiilor tehnice ale producătorului dar nu mai mult de 24 luni de la data înscrisă pe factură de vânzare.
        - Pentru radiocasetofoane, aparate de redare CD, telefoane și radiotelefoane, perioadă de garanție este de 12 luni.
        - Garanția consumabilelor este de 3 luni, diferențiat, în funcție de garanția producătorului.
 
Piesele de folosință îndelungată sunt: ambreiaje, arcuri, amortizoare, articulatii planetare, elemente de caroserie, elemente de direcție, elemente de frana, semnalizatoare, stopuri, cabluri, pompe, radiatoare, tobe și țevi de eșapament, rulmenti, fișe de bujii, piese de electromotor și alternator, piese de motor în mișcare.


Piesele auto cu caracter consumabil: filtre (de ulei, aer, combustibil, habitaclu), becuri, stergatoare de parbriz, burdufe, bujii de aprindere și incandescente, garnituri metal-plastic și simeringuri, curele de transmisie și distribuție.

 

Produsele care prezintă în perioada de garanție defecte de material sau de fabricație, vor fi înlocuite cu altele noi, conform legii.

 

Termenul de valabilitate pentru lubrifianţi este de 36 luni de la data ambalării, așa cum este menționată pe ambalaj.

 


Garanția acoperă cel mult valoarea integrală a produsului reclamat.



Vanzătorul este exonerat de răspundere privind garanția sau aceasta poate fi anulată în următoarele cazuri:


        - Piesă nu a fost cumparată de la S.C. Automotive Retail S.R.L.;
        - Piesă nu a fost montată într-un atelier de specialitate autorizat de RAR, după caz;
        - Piesă s-a defectat datorită unui montaj incorect sau datorită montării împreună cu piese conexe uzate, defecte sau modificate. După caz dacă nu au fost folosite sculele speciale recomandate de către producător pentru montarea piesei în cauză;
        - Piesă a fost greșit aleasă sau a fost utilizată pentru alt scop decât cel indicat în catalogul producătorului BMW ETK;
        - Piesă nu a fost identificată corect datorită prezentării de către cumparător a unor date eronate sau a neprezentării numărului de identificare a autoturismului;
        - Piesa s-a uzat sau deteriorat datorită suprasolicitării, întretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandărilor producătorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificările și reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producător;
        - Autoturismul a fost folosit în alte scopuri decât cel prevăzut de constructor sau a fost exploatat în condiții necorespunzătoare (raliuri, competii sportive, etc);
        - Autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de altă natură (șocuri termice, electrice, mecanice);
        - Piesele prezintă urme de lovituri, zgârieturi, îndoituri, rupturi, deformări;
        - Piesele prezintă o uzură normală.

 

 
Piesele care fac obiectul unei reclamații în garanție vor fi însoțite de următoarele documente:

 

        1. Deviz de montaj service autorizat de R.A.R. (complet, cu toate piesele adiționale montate enumerate) și documentele fiscale aferente;
        2. Deviz de constatare a defecțiunii emisă de către un service autorizat de RAR prin care se constată și se descrie detaliat defectiunea, și documentele fiscale aferente;
        3. Copia după certificatul de înmatriculare al autovehiculului;
        4. Serie si numărul facturii de achiziție.
 
Reclamația depusă de cumparător va fi analizată și va primi un răspuns în termen de 15 zile lucrătoare de la data recepției produselor reclamate la sediul vânzătorului, însoțite de toate documentele enumerate mai sus.
 
În cazuri speciale, când părțile nu ajung la un consens cu privire la reclamația de garanție, părțile vor trimite piesele pentru analiză la un specialist în domeniu. Rezultatele analizei vor fi considerate obligatorii atât pentru vânzător căt și pentru cumpărator. Cheltuielile ocazionale de efectuare a analizei vor fi suportate de partea în culpă.

 

 
Plata transportului pentru produsele trimise în vederea soluționării garanției va fi împărțită astfel:

 
        - De la client către S.C. Automotive Retail S.R.L. – plata va fi efectuată de către client;
        - De la S.C. Automotive Retail S.R.L. către client – plata va fi suportată de către vânzător.