Skip to Store Area:

Retur produse

Detalii despre returul comenzilor BavAUTO


Pentru a returna produse te rugăm să urmezi paşii de mai jos:

 

  1.           1. Citeşte termenii şi condiţiile de mai jos pentru a află cum şi când se pot returna produsele cumpărate de la BavAUTO;
  2.           2. Completează formularul de retur şi înştiinţează-ne de intenţia de a returna unul sau mai multe produse. Aşteaptă să fii contactat de colegii noştri;

  3.           3. Dacă ai primit confirmarea că îndeplineşti condiţiile de retur te rugăm să trimiţi produsele prin intermediul unei firme de curierat la adresa indicată de colegii noştri în răspuns;

  4.           4. Notează pe scrisoarea de transport (AWB) numărul comenzii BavAUTO (de formă 1000xxxxx). Ne poti trimite numărul de AWB numele firma de curierat cu care ai trimis produsele folosind acest formular de contact.

  5.           5. Coletele care nu au trecut pe AWB numărul comenzii BavAUTO, cele de care nu am fost înştiinţaţi că au fost trimise catre noi şi cele cu ramburs (sistem de expediere conform căruia destinatarul este obligat, la primire, să achite expeditorului contravaloarea aferentă) nu vor fii recepţionate!

 

 

Termeni si condiţii:


Returul produselor se acceptă conform termenilor şi condiţiilor menţionaţi mai jos şi sunt în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta.

Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate la distanta, pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv într-un termen de 14 zile de la dată primirii acestora, înainte de expirarea perioadei de retragere. Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suportă alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) şi art.14 din O.U.G Nr. 34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.

 

 

          - În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul produselor.

          - Comenziile livrate prin mijloace proprii nu reprezintă contracte la distanță și ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul produselor.

          - Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Îţi recomandăm păstrarea ambalajului original pentru protejarea integrităţii produselor.

          - Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat. In cazul reperelor returnate care nu mai pot fi vândute ca produse noi se percep taxele din tabelul de mai jos. Consumatorul este responsabil în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora in procesul de retur, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.


 

Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului sau produselor returnate în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la dată informării BavAUTO (S.C. Automotive Retail S.R.L.) de către consumator asupra deciziei sale de retragere din contract. BavAUTO (S.C. Automotive Retail S.R.L.) va putea amână rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut. Suma de bani aferentă produselor returnate se va restitui ulterior verificării produselor receptionate.

 

 

Excepţii:

 

Excepţiile privind dreptul de retur (nu se acceptă returul lor) sunt enumerate exemplificativ, fără a ne limita la următoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):

 

  •           a. CD-uri sau DVD-uri desigilate: hărţi navigaţie, software, etc.;

  •           b. Puteţi returna: anvelopele, jantele, produsele de electrică si electronica auto, cele de întreţinere şi cosmetic auto dacă nu le-aţi folosit, însoţite de eticheta originală, nedeteriorata şi celelalte elemente de identificare ataşate;

  •           c. Cărţile si caietele care prezintă urme de utilizare, manuale de utilizare, caiete de service, etc.;

 

 

Taxe percepute:


În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, sunt murdare, prezintă zgârieturi, lovituri, au suferit şocuri electrice sau mecanice, au accesorii lipsă si  nu mai pot fi vândute ca produse noi, ne rezervăm dreptul de a opri o sumă din valoarea produsului (valoare cu T.V.A.), sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse conform tabelului de mai jos, de asemenea in cazul în care piesă (reperul) returnată nu mai poate fi vânduta că și piesă nouă se va percepe o taxa pentru readucerea ei în stare de nou, aceast va fi comunicată după recepție și evaluare.

 

 

 

Se percepe taxă pentru:

 

 

Valoare diminuare din preţul produsului:

 

Manoperă cosmetizare
Se stabilește după evaluare.
2 (RON/minut, minim 50 RON)
   Zgârieturi fine**, Piesă / reper returnată murdară*
35% din valoarea produsului + manopera cosmetizare
Zgârieturi accentuate***
50% din valoarea produsului + manopera cosmetizare
Accesorii lipsă, piesă / reper montată sau folosită
100% din valoarea produsului (contravaloare)
Piesă care a suferit modificari fizice sau șocuri electrice.
100% din valoarea produsului (contravaloare)
Piesă care a suferit socuri electrice
100% din valoarea produsului (contravaloare)

 

*piesă (reper) returnată murdară - cu urme de vaselină, urme de murdărie cauzate la manevrarea piesei cu mâinile murdare, murdărit în încercarea de a îl monta pe autoturism sau urme de murdărie în urma expedierii returului;

**zgârieturi fine – sunt mici, superficiale și nu acoperă mai mult de 10% din suprafața produsului;

***zgârieturi accentuate – sunt usor de observat, adânci sau acoperă mai mult de 10% din suprafata produsului.