Skip to Store Area:

Retur produse

Detalii despre returul comenzilor BavAUTO


Pentru a returna produse te rugăm să urmezi paşii de mai jos:

 

  1.           1. Citeşte termenii şi condiţiile de mai jos pentru a află cum şi când se pot returna produsele cumpărate de la BavAUTO;
  2.           2. Completează formularul de contact şi înştiinţează-ne de intenţia de a returna unul sau mai multe produse. Aşteaptă să fii contactat de colegii noştri;

  3.           3. Dacă ai primit confirmarea că îndeplineşti condiţiile de retur te rugăm să trimiţi produsele prin intermediul unei firme de curierat la adresa indicată de colegii noştri în răspuns;

  4.           4. Notează pe scrisoarea de transport (AWB) numărul comenzii BavAUTO (de formă 10000xxxx) iar apoi trimite-ne numărul de AWB şi firma de curierat cu care ai trimis produsele folosind acelasi formular de contact.

  5.           5. Coletele care nu au trecut pe AWB numărul comenzii BavAUTO, cele de care nu am fost înştiinţaţi că au fost trimise catre noi şi cele cu ramburs (sistem de expediere conform căruia destinatarul este obligat, la primire, să achite expeditorului contravaloarea aferentă) nu vor fii recepţionate!

  6.           6. Numai după ce produsele au ajuns la noi şi au fost verificate veţi fi contactat/ă privind desfăşurarea şi finalizarea acestei proceduri.

 

 

Termeni si condiţii:


Returul produselor se acceptă conform termenilor şi condiţiilor menţionaţi mai jos şi sunt în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online, pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv într-un termen de 14 zile de la dată primirii acestora; înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suportă alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) şi art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.

 

          - În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervăm dreptul de a acceptă sau nu returul produselor.

          - Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Îţi recomandăm păstrarea ambalajului original pentru protejarea integrităţii produselor.

          - Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat. Pentru reperele returnate cu ambalajul producătorului deterioat sau desigilat se percep taxele de mai jos deoarece produsul nu mai poate fi vândut ca un produs nou.


Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

 

Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la dată informării BavAUTO (S.C. Automotive Retail S.R.L.) de către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract şi acceptarea returului. (S.C. Automotive Retail S.R.L.) va putea amână rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat, în cazul în care (S.C. Automotive Retail S.R.L.) nu s-a oferit să recupereze el însuşi produsul (se va lua dată cea mai recentă). Suma de bani aferentă produselor returnate se va restitui ulterior verificării produselor după stabilirea de comun acord a modalităţii de restituire sau conform procedurilor legale.

 

 

Excepţii:

 

Excepţiile privind dreptul de retur (nu se acceptă returul lor) sunt enumerate exemplificativ, fără a ne limita la următoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):

 

  •           a. CD-uri sau DVD-uri desigilate: hărţi navigaţie, software, etc.;

  •           b. Puteţi returna: anvelopele, jantele, produsele de electrică auto, cele de întreţinere şi cosmetic auto dacă nu le-aţi folosit, însoţite de eticheta originală, nedeteriorata şi celelalte elemente de identificare ataşate;

  •           c. Cărţile si caietele care prezintă urme de utilizare, manuale de utilizare, caiete de service, etc.;

 

 

În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, sunt murdare, prezintă zgârieturi, lovituri, au suferit şocuri electrice sau mecanice, au accesorii lipsă, au ambalajul lipsă, deteriorat sau desigilat astfel incât nu mai pot fi vândute ca produse noi, ne rezervăm dreptul de a opri o sumă din valoarea produsului (valoare cu T.V.A.), sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse conform tabelului de mai jos:


Se percepe taxă pentru
Valoare diminuare din preţul produsului
Ambalajul producătorului lipsă, deteriorat sau desigilat
25%
   Zgârieturi fine**, Piesă (reper) returnată murdară*
35%
Zgârieturi accentuate***
50%
Accesorii lipsă
contravaloare piesa inlocuită
Piesă care a suferit modificari fizice
contravaloare piesa inlocuită
Piesă care a suferit socuri electrice
contravaloare piesa inlocuită

 

*piesă (reper) returnată murdară - cu urme de vaselină, urme de murdărie cauzate la manevrarea piesei cu mâinile murdare, murdărit in incercarea de a il monta pe autoturism;

**zgârieturi fine – sunt mici, superficiale si nu acopera mai mult de 10% din suprafata produsului;

***zgârieturi accentuate – sunt usor de observat, adânci sau acoperă mai mult de 10% din suprafata produsului.