Skip to Store Area:

Livrare

Detalii despre livrarea comenzilor BavAUTO


Livrare in toată România cu cost fix:


Comenzile BavAUTO sunt expediate numai prin curierat in orice localitate din România prin partenerii nostri – GLS România.

 

Cost fix pentru orice localitate din România 20 RON* cu TVA inclus.


* Pentru comezile cu greutate mare, sau voluminoase (de exempu: parbrize, bări, spoilere, grupuri diferențiale, elemente mari de caroserie, cutii de viteze, pachete aerodinamice, etc..) se aplică costuri suplimentare de transport. Aceste costuri sunt discutate cu clientul după lansarea comenzii sau sunt afișate pe pagină coșului de cumpărături.


Tip serviciu oferit: GLS Standard + FlexDelivery Service (include livrare standard + următoarele servicii)

 

               •    notificare prin e-mail și notificare prin mesaj text (SMS) 
               •    comunicarea intervalului estimativ de livrare de 3h
               •    numărul curierului inclus în SMS, in ziua livrarii
               •    comunicarea directă cu GLS
               •    livrare la o nouă dată și oră (programare online)
               •    livrare la o nouă adresă (programare online)
               •    preluare personală de la depozit sau Pachetomat GLS (programare online)
               •    posibilitatea de a refuza coletul
               •    trei incercări de livrare

NOTA:
  • - GLS Curier nu oferă serviciul "Livrare cu verificare" sau "Deschidere colet la livrare".
  • - Nu combinăm comenzi - În cazul în care ați efectuat mai multe comenzi succesive acestea vor fi procesate individual și va fi aplicat costul de livrare aferent.



We can also deliver you order to any other European country. The delivery will not be free regardless of the purchase cost. In order to find out the terms of such deliveries, please contact our managers: +4 031 005 065, or write us. Our business hours are from 10:00am to 6:00pm (GMT+2) Monday through Friday.
 

 

Timpul de livrare:


Timpul de livrare a comenzii dvs. depinde de disponibilitatea produsului in depozitele noastre sau la furnizori.


    •    Timpul normal de livrare este de 3-5 zile lucrătoare după ce plata comenzii a fost confirmată. 99% din comenzile BavAUTO respectă acest termen de livrare.



Livrarea poate dura mai mult?


Da, sunt cazuri cand suntem in imposibilitatea de a livra la timp, dar aceste cazuri sunt foare rare. Intarzierea livrarii poate fi cauzată de:

  •    •     Curier - dacă acesta nu reuseste sa livreze comanda dvs. la timp. In acest caz livrarea comenzii dvs. poate fi intarziata cu maxim 1-2 zile lucrătoare;
  •    •     Lipsa unui reper sau mai multe repere in stocul nostru sau stocul furnizorului - In acest caz veti fi informat cu privire la data de reaprovizionare a stocului cu reperul in cauza in maxim 1 zi lucratoare de la lansarea comenzii.
  •    •     Reperul sau reperele comandate nu se mai află in productie sau in stocul propriu si nu mai pot fi comandate - In acest caz comanda dvs. va fi anulată si suma aferentă reperelor in cauza va fi returnată.
  •    •     Sarbători legale in România, Slovacia sau Germania - In acest caz livrarea comenzii dvs. poate fi intarziată cu maxim durata sărbătorii legale;



Acceptarea bunurilor livrate:


Vă rugam sa verificati integritatea coletului in prezenta reprezentantului firmei de curierat inainte de a semna pentru primire.


La livrare clientul are dreptul de a refuza coletul al carui ambalaj au fost deteriorat in timpul transportului, prezintă urme de lovituri sau este desigilat. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si trebuie intocmit un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionată starea coletului din momentul livrării.


Orice reclamatie ulterioară cu privire la integritatea coletului nu este luată in considerare.


Dacă aveți întrebări, vă rugăm să nu ezitați să ne apelati telefonic la +4 031 005 0650 sau folositi formularul de contact. Programul nostru de relatii cu clientii este de Luni pana Vineri de la ora 10:00 la ora 18:00.